خداوند براي انسان دو قلب قرار نداده است!

خرید بک لینک
إن رجلاً قدم على أمير المؤمنين (عليه السلام) فقال:

يا أمير المؤمنين إنّي أحبّك وأحبّ فلاناً، وسمى بعض أعدائه، فقال (عليه السلام) أما الآن فأنت أعور، فإما أن تعمى وإما أن تبصر.

شخصی به امیرالمؤمنین (علیهالسلام) گفت: من در کنار دوستی شما فلان کس را ـ نام یکی از دشمنان آن حضرت را ذکر کرد ـ نیز دوست دارم. آن حضرت در جواب گفت: اکنون تو اعور (یک چشم) هستی [كنايه از اين كه تو تمام با تمام حقيقت آشنا نيستي؛ يعني يا من را درست نمي شناسي يا فلاني را] پس در آینده یا هر دو چشم خویش را از دست میدهی و کور میگردی یا چشم دیگرت نیز بینا میشود [كنايه از اينكه در آينده با حقيقت من و فلاني آشنا ميشوي و در آن صورت ناگزيري يك از ما را دوست بداري؛ پس اگر من را دوستداشتي هر دو چشم دلت بينا ميشود و اگر او را بعد از شناخت كافي دوستبداري و محبوبت باشد هر دو چشم قلبت كور ميشود و گمراه از دنيا ميروي].

بحار الأنوار ج27 ص58 ح17.

منتظران ظهور...

ما را در سایت منتظران ظهور دنبال می‌کنید

برچسب: خداوند برای چه انسان را افرید,آیا خدا برای انسان کافی نیست؟,خدا برای چه انسان را آفرید,خدا برای انسان کافی است,آیا خداوند برای انسان کافی نیست,نامه خدا برای انسان,نعمت های خداوند برای انسان, نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 2:45

صفحه بندی