لا یذکرُهُ مُؤمِنٌ إلّا بَکی.
مؤمن امام حسين عليه السلام را ياد نميكند مگر اينكه برايش گريه ميكند.
يعني اگر هنگام ياد كردن امام حسين عليه السلام اين قلب تأثري در خود احساس نميكند يعني مريض است و در سلامت ايمان بايد شك كرد! و به فكر علاج بود!
منتظران ظهور...ما را در سایت منتظران ظهور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132